ronja-ravenbell

Direktlänk till inlägg 3 november 2018

Älsklingen Lucky på alla mina konton

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 11:36

Jag gillar Luckyså mycket så jag tror jag kommer ordna så att jag har honom på alla mina konton Iceshadow på Helene känns bara som fel häst för mig. På onsdag kommer starthästarna uppdateras och kommer se hur Lucky ser ut då och även de andra hästarna ser ut innan jag bestämmer mig för att Luck  ska finnas på alla konton. 



Jag ser bara possetivt med att våra starthästar uppdateras då star stable är ett spel med uppdatering varje onsdag. Modellen som finns nu fungerade i början men nu 7 år senare behöver vi uppdaterade hästar. Fjordingarna blev ju fina men jag äger 3 av de gamla på Ronja och föder upp den som finns i appen just nu så kommer nog kanske inte köpa nån av de nya fjordingarna på något konto. Jag har lite svårt med svansen bara men den kan man byta till en fin svans jag har sett i videos 



 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Ravenbell - 16 juli 2021 09:00


    För 7 år sedan skapade jag mitt aldra första konto Helene Shadowbaker idag är det hennes 7 års dag. Jag spelar mer på Ronja Ravenbell men har med åren blivit mer aktiv här. Helena kan komma in på alla områden men jag är lite slarvig med rykt...

Av Ronja Ravenbell - 14 juli 2021 13:41


    Jag skapade kontot Ronja Ravenbell för 4 år sedan den 13 Juli 2017 jag är mycket nöjd över namnet och över mitt arbete bakom det här kontot. Kontot är snart level 21 och jag har gjort nästan allt man kan göra på kontot utom de senaste huvudu...

Av Ronja Ravenbell - 12 juli 2021 12:30

              Robin är en väldigt fin Irsh cob jag gillar väldigt mycket hon passar även mycket fin i röd utrustning. Han blir idag level 15 om jag levlar honom idag.  ...

Av Ronja Ravenbell - 11 juli 2021 17:31

                                                                                        Regina möter wildwoods mystiska flockar och även Gary och hjälper honom att rädda Cedar en från wild woods mystiska f...

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards