ronja-ravenbell

Alla inlägg den 25 november 2018

Av Ronja Ravenbell - 25 november 2018 12:09


Äntligen så har Silverglade uppdaterats och har sprungit runt lite i området och tycker det är jättefint Nästan all träng , brorar , staket osv har fått ny loock så det passar in mer i spelet. Jag bryr mig inte om att folk vill ha det realistist inte när huvudstoryn i det här spelet är att vår karaktär ska rädda ön från en bläckfiskvarelse. Det här är ett fantasy spel från början till slut. Kläderna och utrustningen kan gärna se lite realistiska ut men miljön får gärna se ut som den ser ut nu. 

 

Enda jag skulle vilja ha ändring på är lite mer liv i stenarna även fast de nu är fina. Skulle vilja ha lite mer skuggor osv och lite mörkare lite här och där. 



     

Det finns nu en postlåda vid ridhuset och spelet finns nu att spela på Danska ochså. 


Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards