ronja-ravenbell

Alla inlägg under september 2018

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 11:44

Bilder lånade från Star stable 

 

 

Uppdateringar till Spelet: 2018 09 26 

 

Star stables modeveckor 

 

Modeveckorna är tillbaka till spelet fram till den 10 oktober den här gången är det lite ändringar och man kommer ha ett tema man kan klä upp sig till varje dag och visa upp på catwalken. Och det är Thalia från teatern i jarlaheim som välkomnar en till modeveckorna. 

 

 

  

 

En tjuv är löst och stjäl saker och modepolisen har fullt upp och behöver din hjälp. Jorovik rangers från mistfall är där för att hjälpa till med säkerheten men de kommer inte så bra överens med Lacroix som inte är den bästa på riktigt polisjobb när det kommer till de stulna föremålen. Han misstänker James ifrån fort printa men han är inte ens där i år troligen håller sig undan från Buck som frågade mig efter honom. 

 

Ni har haft med tjuven att göra med tidigare i fort printa berode på hur länge ni har spelat. 

 

 

 

 

 

Det har kommit nya snygga kläder till spelet dessa nya kläder är supersnygga och jag äger dom på mitt Ronja konto och några på Helene kontot. Dessa har westenkänsla i sig. 

 






 

Den nya korta frisyren är jättefin och finns i nio olika färger i frisörsalongen på andra våningen i gallerian. Jag äger några få av dom och läs vidare till min favorit i denna uppdateringen. 

 











Kan ni förstå att det här äntligen har hänt??. Man kan äntligen spara frisyrer och sminkningar till karaktären och byta när man känner för det??. Jag förstår inte varför det inte kom tidigare men nu är bättre sent än aldrig. Jag kommer använda det här mycket och kommer att älska att växla frisyrer på karaktärerna jag har. 


 

 

Det har kommit mer busshållplatser man kan åka till jorivkcity från och man behöver inte stå och vänta på bussen längre utan bara klicka på busshållplatsen och sedan välja vad man vill åka nånstans i jorovik city. Du kan från och med ta bussen från 

 

* Fort pinta 

* Jarlaheim 

* New hillcrest 

* Västebottens fiskeby 

* Mistfall 

 

Och du behöver bara klicka på hållplatsen för att ta bussen till dit du vill inne i stan viket är praktist. 

 

 

Jag tycker att veckans uppdateringar har varit underbara man har svårt att välja sin favorit men det är nog sminkbordet där man kan samla frisyrer och sminkningar. Det är lite buggar för vissa men star Stable är medvetna om det och håller på att jobba med buggarna. 

 

 

Det här var onsdagsuppdateringarna för 2018 09 26.

Poäng: 9 av 10 

Dröm till nästa uppdatering: Att de fixar buggarna och att de fixar så att man kan öppna ryggsäcken när man är vid sminkbordet och ta med sig lite frisyrer och sminkningar när man ska ut i spelet och fota.   

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 03:11

   


Moa Ravenbell är ännu en syster till Ronja som Vera och Tilda som hennes andra 2 systrar så kommer jag känna av vilka hästar som passar in vart på vilket konto. Jag tror inte Moa kommer vara lifetime riktigt än utan kanske star rider bara då och då men får se om den saken. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 02:51

   


Ronja har ännu en syster som heter Tilda hon kommer flytta runt på lite servrar och kommer inte ha så mycket hästar är planen men även här kommer jag känna efter vilken häst som passar bäst in på vilket konto jag äger så jag sprider ut hästarna lite. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 02:30

   


Regina cloudtower skapade jag när man såg att man kunde heta Cloudtower som är det engelska namnet på en skola för häxor i en barndomsserie vid namn winx club som betyder mycket för mig. Jag älskar även namnet Regina så blev ett riktigt bra namn på henne. Planerar att hon ska bli lifetime och bli som Hilda ett konto där jag köper in hästar jag inte känner för att ha på Ronja eller Helene men fortfarande vill ha. Regina känner jag kommer spela rätt mycket på. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 02:25

   


Hilda Silverlight är ännu en av mina karaktärer som jag kommer flytta runt mellan servarna och inte ha någon stor vikt på vilken server hon är på. Jag tror jag även kommer köpa lifetime till henne. Hon är döpt efter en av mina egna karaktärer som heter Hilda och tror det är den enda jag har som Heter Hilda och är en rätt viktig karaktär för mig. Hilda kommer jag nog ochså köpa in lite hästar som jag inte känner för att ha på huvudkontona Ronja och Helene. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 02:04

   


Den här karaktären skulle egentligen heta Jane Duskwild men det namnet var upptaget och tänkte inte på att kolla om det var helt rödmarkerat innan jag skapade detta konto. Men Calista är ett helt okej namn på en karaktär men kommer verkligen inte prioritera att vara inne på detta konto. Men kommer kanske logga in när jag inte har så mycket annat för mig på de andra kontona. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 01:40

   


Moa Nighthoock är ännu en av mina karaktärer jag loggar in på då och då på star Stable. Hon kan flytta runt lite bland olika servrar och har än så länge bara sin starthäst Icewild. 

Av Ronja Ravenbell - 27 september 2018 01:27

   


Linnea Ravenhook är ännu ett konto lilla jag har på star Stable. Linnea är skapad 2018 02 21. Linnea skapade jag nog för att jag ville ha ett konto med namnet Linnea henne bryr jag mig inte heller om vilken server hon kikar in på och loggar in på henne då och då. Hon är inte star rider och kommer nog kanske inte vara Life time men får se om den saken. 

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards