ronja-ravenbell

Alla inlägg under mars 2021

Av Ronja Ravenbell - 26 mars 2021 17:55

Jag har inte varit inne på den här bloggen sedan star stable kom ut med sin silverglade uppdatering vilket var otroligt länge sen. Det har hänt mycket i privata livet i familjen världen och jag har även flyttat till ett lss boende (Lagen om stöd och Service) i september. Jag har glömt bort den här bloggen lite men ska försöka skriva lite mer här. Det kan vara bra för mig att skriva lite om livet för mina olika karatkärer på star stable. Star stable är för mig en undanflykt från världen jag behöver inte gå in mer på vad som händer i världen då ingen kan ha missat det och det ämnet hör även inte hemma på min blogg. 


I mitt star stable liv så håller jag på att levla alla hästarna på Ronja Ravenbell före jag räddar Anne och köper mer hästar. Har haft köptsopp på alla hästar utom magiska hästar. Köpstoppet har fungerat väldigt bra. Jag spelar även mycket på Regina Cloudtower och Helene Shadowbaker.  Jag har även en del andra äventyr på andra karaktärer. 


   

Helene Shadowbaker har träffat Everygray vilket är som vi alla vet Alvalons storebror har jag för mig att det är. Hon har precis flytt för sitt liv undan Darko och pandoria ett försök att få ut Anne. Fripp är skadad och den enda som nu kan hjälp ödesryttarna med vägar till pandoria är Everygray.  Men hur sjutton sitter han på hästar egentligen ?? Han ser ut att kunna ramla av i vilken sekund som helst. Helene har lyckas rädda Lisa Peterson kan hon även Rädda Anne är den stora frågan och kan verkligen Everygray hjälpa henne och ödesryttarna??. 

 

Regina Cloudtower märker att något händer på sydhoven  vildhästarna försvinner och Erimiten ifrågsätter varför hon är här. Madison kommer såklart och lugnar ner Eremiten med att Regina är någon man kan lita på. Madison försvinner dock senare efter att Nightdusk kidnappas av Mr Anwir. Erik är såklart upprörd över att hans dotter är borta och behöver Reginas hjälp att finna henne. 


Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards