ronja-ravenbell

Alla inlägg under juni 2021

Av Ronja Ravenbell - 17 juni 2021 20:37

Nånting stort har hänt i Silverglade området den trevliga byn silverglade har fått sig ett rejält lyft. Husen har fått mycket mer detaljer och det känns verkligen som att byn passar bättre in nu i deras nya art style. Många gnäller ju över att den gamla är borta och att star stable inte är star stable mer och allting. Men snälla en 10 år gammal art style håller inte hur länge som helst gamla silverglade byn behövde uppdateras och få kärlek. En dag kommer nog alla områden vara uppdaterade så vi äntligen kan börja få se kartan växa norrut kanske. Jag är redo att gamla områden får kärlen och blir ompysslade så de passar in mer. 


Jag tog en liten tur och tog lite bilder i den trevliga byn som nu verkligen känns inbjudande. Hade önskat att dom uppdaterade stevs i samma veva men förstår varför de väntar då hela byn har varit ett jättejobb. Vi har även fått en hage som äntlgien ser ut som en hage. 


Här får ni lite bilder på nya silverglade byn. 


Hur får jag en bild på bara husen ?? du trycker på o som öppnar fotoläget och sedan bockar i den lilla boxen där det står göm dig. Det är en rätt så ny funktion men väldigt användbar. 

                                           

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2021 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards