ronja-ravenbell

Direktlänk till inlägg 20 oktober 2018

Uppdatering 10 oktober och 17 oktober 2018

Av Ronja Ravenbell - 20 oktober 2018 02:32

10 oktober Coola fiskmåsar 

 


Fågelälskaren Selah finns nu vid fort pintas hamn hon anlende den 10 oktber efter att ha kämpat hårt med att rädda ett antal fiskmåsar från GEDs oljespill nu är dom redo för sina nya hem och kansek en eller alla kan passa i just din sadelväska.  Värdekoden Freegull fungerar inte längre då man bara hade till 17 oktober på sig att hämta ut star stables present för i år. 

 



Kalterna 

 

Avalon har haft oroande drömmar om kalterna och världen bakom isens port har du ännu inte hjälpt honom skynda dig och gör det. Vart har våra vänner vid isens port tagit vägen och varför ?? Kommer de kalla på hjälp av spelaren så fort tiden är inne??.  Alla deras kläder från deras butik är flyttade till galerian. 

 

 

 

17 oktober 2018 Den nya uppdaterade fjordingen 

 

 

Nu är det dags att välkomna den nya fjordingen till star stable de gamla går tyvärr inte längre att köpa så jag hoppas att ni som ville ha de gamla han att köpa nån innan de lämnade spelet den 17 oktober 2018

 

 

 

 

Det finns nu  3 nya fjordingar att köpa i spelet 

 

Vart kan jag köpa dom?? 

 

Det finns en i fort pinta och 2 i vandale 

 

Hur mycket kostar dom?

 

850 star Coins 

 

Vilken level måste min karaktär ha för att jag ska kunna köpa dom ??

 

Level 6 och kunna nå vandale om du vill nå de som står där. 

 

vilka färger finns det att välja bland??

 

hästrasen fjording kan bara ha en färg vilket är black så du kan välja mellan 3 stycken olika black färger brunblack , musblack och Isabellblack. 

 

Behöver jag veta nå mer om de nya hästarna??.

 

Ja fjordingarna kan vara i dinodalen och springa runt med dig utan att det går långsamt som en snigel och att det finns 4 olika manstilar i de olika hästfrisörsalongerna i jorovik för just fjordingarna. 

 

 

 

Tvätta din häst

  

 

Ni känner säkert alla till spolspiltan i era stall som tidigare stått som deckoration ?? Nu kan ni tvätta era hästar där inne och ge dom extra kärlek och omvårdnad inför tex ett långt lov eller en högtid eller efter ni har levlat. Ja när ni känner för det helt enkelt. Ni kommer bara behöva ställa er häst där och sedan gå fram till kranen som hänger där och klicka på det blåa glitret och sedan kommer ni få 4 olika altenativ. 

 

1: tvätta hästen med vattenslang 

2: tvätta hästen med svamp 

3: rykta med vanlig ryktborste 

4: Stå på andra sidan och välja alltenativ 1-3 och göra det på den andra sidan. 

 

 

Poäng 

 

Coola fiskmåsar 

 

7/10 fåglarna var söta och köpte en av dom på Ronja men kommer nog köpa alla i framtiden.

 

Den nya uppdaterade fjordingen: 8/10

 

jag har ju 3 av de gamla fjordingarna på Ronja så jag tror att de nya kommer hamna på något av mina andra konton. Jag älskar att man kan ge sina hästar lite extra omvårdnand i spospiltan nu. 

 

 

Vad hoppas jag på tills nästa uppdatering 

 

Hallowen uppdatering !!! Kommer så rensa alla hallowen butiker på grejer och jaga spöken i år och vara mer aktiv på hallowen i år än förra året. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Ravenbell - 16 juli 2021 09:00


    För 7 år sedan skapade jag mitt aldra första konto Helene Shadowbaker idag är det hennes 7 års dag. Jag spelar mer på Ronja Ravenbell men har med åren blivit mer aktiv här. Helena kan komma in på alla områden men jag är lite slarvig med rykt...

Av Ronja Ravenbell - 14 juli 2021 13:41


    Jag skapade kontot Ronja Ravenbell för 4 år sedan den 13 Juli 2017 jag är mycket nöjd över namnet och över mitt arbete bakom det här kontot. Kontot är snart level 21 och jag har gjort nästan allt man kan göra på kontot utom de senaste huvudu...

Av Ronja Ravenbell - 12 juli 2021 12:30

              Robin är en väldigt fin Irsh cob jag gillar väldigt mycket hon passar även mycket fin i röd utrustning. Han blir idag level 15 om jag levlar honom idag.  ...

Av Ronja Ravenbell - 11 juli 2021 17:31

                                                                                        Regina möter wildwoods mystiska flockar och även Gary och hjälper honom att rädda Cedar en från wild woods mystiska f...

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards