ronja-ravenbell

Direktlänk till inlägg 25 oktober 2018

Speluppdatering 24 oktober 2018 Det är dags för Hallowen

Av Ronja Ravenbell - 25 oktober 2018 19:07


Det blev som jag hoppades på hallowen har kommit till jorovik och vad ännu bättre är att Galloper Thompson är tillbaka men med en egen liten borg numera till skillnad från tidigare år kan nu alla star rider och de som spelar gratis nu delta i hallowen firandet. Som ice star rider kan du ta dig till fästet via en portal som finns där födelsedags firandet var. Vid gamla jaspers gård då alltså gården mellan Morland och Fort pinta.

 


Du kommer nu kunna samla stjälskävor och byta ut mot belöningar i fästet Du kan hitta dom och vinna dom i några tävlingar som finns runt om i fästet. 


 


Du kan i år köpa Galloper Thopsons häst som urhäst i år !! För 599 star coins kan hans häst bli en del i ditt stall och du kan köpa hästen så länge som vårt hallowen firandet varar 


 

Magiska pullver finns att köpa i år i en av hallowen butikerna dessa kan du ge till din start häst och den får olika dräkter på sig. Effekten är på i 30 minuter om du inte väljer att stänga av den tidigare. 


  

Vill du ta en paus från fästet ett tag?? Ta då bussen till gallerian och gå upp på andra våningen till purpel ponny där håller butiksägaren Rin en hallowenfest oh du kan prata med lite innvånare från jorovik där kanske de säger vad de tycker om hallowen 

 


En ny stallfuktion finns nu i stallet du kommer nu se en symbol på vänstra sidan av skärmen i stallet klickar du på den så kommer den här rutan upp och du kan flytta hästarna till de boxar du vill att hästarna ska stå i och de stannar i boxarna tills du flyttar självmant på dom. 

 


En ny apphäst i appen star stable horse kan du föda upp hästar från föl till level 10 och sedan köpa in dom till ditt konto i spelet. Denna mysiga lilla fjording kan du nu föda upp och träna till level 10 och sedan köpa in i på ditt konto för 850 star Coins. 

 

 

Poäng: 9/10 får denna uppdatering den hade fått 10/10 om nu boxen som är reserverad för hästen man sitter på blir öppen för alla hästar så namnskyltarna slutar byta plats. 

 

 

Starthästarna kommer uppdateras den 7 november jag ser mycket fram emot då de behöver uppdateras. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Ravenbell - 16 juli 2021 09:00


    För 7 år sedan skapade jag mitt aldra första konto Helene Shadowbaker idag är det hennes 7 års dag. Jag spelar mer på Ronja Ravenbell men har med åren blivit mer aktiv här. Helena kan komma in på alla områden men jag är lite slarvig med rykt...

Av Ronja Ravenbell - 14 juli 2021 13:41


    Jag skapade kontot Ronja Ravenbell för 4 år sedan den 13 Juli 2017 jag är mycket nöjd över namnet och över mitt arbete bakom det här kontot. Kontot är snart level 21 och jag har gjort nästan allt man kan göra på kontot utom de senaste huvudu...

Av Ronja Ravenbell - 12 juli 2021 12:30

              Robin är en väldigt fin Irsh cob jag gillar väldigt mycket hon passar även mycket fin i röd utrustning. Han blir idag level 15 om jag levlar honom idag.  ...

Av Ronja Ravenbell - 11 juli 2021 17:31

                                                                                        Regina möter wildwoods mystiska flockar och även Gary och hjälper honom att rädda Cedar en från wild woods mystiska f...

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards