ronja-ravenbell

Alla inlägg den 3 november 2018

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 07:25

 

Namn: Airguardien 

Smeknamn: Wendy döpt efter en av mina karaktärer med Luftkrafter 

Ras: Jorovisisk Ponny 

kön: Sto 

Konto: Helene Shadowbaker 

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 07:14

 

Här har vi Helene Shadowbakers starthäst iceshadow han kommer på onsdag få en välförtjänt uppdatering eftersom att jag snart kommer vara inne på Helene oftare då jag inte har så mycket att göra på Ronja utöver levlandet av en del hästar. 


Namn: IceShadow 

Ras: Jorovisisk varmblod 

Kön: Hingst 

Konto: Helene Shadwobaker

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 05:49

 

Outfiten vi har fått i årets Hallowen är jättefin och här ser ni Ronja och älsklingen Lucky bära hela outfiten. Min favorit är nog schabraket men jag gillar ju resten av grejerna ochså och hoppas att vi får en lika fin outfit nästa år men det kommer vi ju få det vet jag.

 

Glöm inte att Hallowen slutar på onsdag och glöm även inte Rob och Bobs uppdrag om ni kan ta er till dom och göra den roliga uppdragskedjan. Jag får se om jag lyckats hitta det sista spöket i Dinodalen på Ronja innan onsdag annars har jag ju fångat 28 iallafall.  

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 03:54

Namn: Skyangel 

Smeknamn: Sky döpt efter Prins Sky prins av eraklyon ifrån winx club 

kön: Highst 

Konto: Ronja Ravenbell  

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 03:49

Namn: Icemagic 

Smeknamn: Icy döpt efter Icy i winx club 

kön: sto 

Ras: Whelsponny 

Konto: Ronja Ravenbell  

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 03:47

 

Namn: Darkqueen 

Ras: Shier 

kön: Sto 

Konto: Ronja Ravenbell 

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 03:43

 

Namn: Airdusk 

Smeknamn: Aang döpt efter Aang från legend of korra 

Ras: painhäst 

kön: Highst 

Konto: Ronja Ravenbell 

Av Ronja Ravenbell - 3 november 2018 03:41

 

Namn: Angelbelle 

Smeknamn: Belle döpt efter Belle från skönheten och odjuret 

kön: Sto 

Ras: Morab 

Konto: Ronja Ravenbell 

Presentation


Jag heter Ronja Ravenbell och kommer blogga om mitt liv på star stable och allt relaterat till det spelet. Jag började spela på Ronja Ravenbell 2017 07 13 och har lite andra konton ochså. Bland annat mitt första konto Helene Shadowbacker som jag började s

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards